- FAQ
- Leveren en verzenden
Vragen over de levering van producten
Kan ik het afleveradres van mijn bestelling wijzigen na het plaatsen van een order?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden en u deze wens telefonisch doorgeeft dan zullen we ons uiterste best doen het verzendadres nog aan te passen. Zodra een order reeds in het magazijn is verwerkt dan is dit niet meer mogelijk.
Rekenen jullie douanerechten, belastingen of andere kosten voor leveringen buiten de EU?
Wij rekenen de Nederlandse BTW als vergoeding voor de extra administratiekosten. Alle douanerechten, belastingen en toeslagen die verder verschuldigd zijn voor uw bestelling worden geïnd door de respectievelijke autoriteiten wanneer uw zending het land van bestemming binnenkomt.
Hoe kies ik naar welke pakketshop mijn pakket wordt verzonden?
Op de afrekenpagina kunt u de verzendwijze voor een pakketshop kiezen. Op basis van uw postcode verschijnen nu de pakketshops waar u uit kunt kiezen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het land / de regio van levering en het totaalbedrag aan artikelen welke u koopt. Een compleet overzicht is elders op onze site te vinden.
Wat als ik een ander onderdeel heb ontvangen dan ik heb besteld?
Neem contact met ons op als wat je hebt ontvangen niet overeenkomt met je bestelling. We zullen de retourzending van het artikel starten en het omruilen voor het bestelde onderdeel.
Mijn pakket is vertraagd in de levering bij DPD / DHL / PostNL. Wat nu?
Als uw pakket meer dan 2 werkdagen vertraagd is nadat deze is aangeleverd bij de pakketdienst neem dan contact met ons op via e-mail of het contactformulier.
De tracking code zegt dat dat het pakket is geleverd. Ik heb echter niets ontvangen. Wat nu?
Contacteer ons via e-mail met de verklaring 'geen ontvangst' en het pakketnummer en wij zullen de nodige acties uitzetten om dit op te lossen.
Zelf een vraag stellen?