- FAQ
- Garanties
Hoe doe ik een beroep op de garantie van een gekocht product?
Raadpleeg eerst zelf de garantievoorwaarden en garantietermijnen die van toepassing zijn op het product. Om een garantieclaim te starten hebben we het artikel fysiek van u retour nodig samen met een ingevuld garantieformulier. Onder het menu 'Service' 'Garanties' kunt u de gehele procedure nalezen.
Ik wil weten of het product echt onder de garantie gaat vallen voor ik de procedure start. Hoe doen we dat?
Wij kunnen via e-mail of telefoon nooit een goed oordeel vooraf geven of uw product aan de garantievoorwaarden voldoet. We kunnen een eerste opinie geven na het bekijken van afbeeldingen maar voor de echte beoordeling hebben we het artikel nodig.
Hoe lang duurt de garantie afhandeling en wat kunnen de uitkomsten zijn?
Dit is sterk afhankelijk van het merk van het artikel en hoe duidelijk het is dat een claim wel of niet terecht is. Wij doen ons uiterste best iedere claim zo snel als mogelijk af te handelen. Bij een goedgekeurde claim zal het artikel gerepareerd of vervangen worden.
Zelf een vraag stellen?