Als je originele bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze combineren met je huidige bestelling.

Let op, soms verzenden wij een order voor we een bericht hierover van u kunnen lezen of verwerken. Onze klantenservice en logistiek zijn 2 processen die los van elkaar werken. Als de order eenmaal in het verzendproces zit en seperaat is verzonden dan kunnen we niet meer combineren.

 

U heeft reeds meerdere orders geplaatst die nog niet zijn verzonden.

- Reageer met een antwoord op uw laatste orderbevestiging die u via mail heeft ontvangen.
- Geef in uw e-mail aan dat u 2 (of meer) orders wilt combineren naar 1 zending.
- Wij zullen dit zo spoedig mogelijk verwerken en indien hierdoor minder verzendkosten verschuldigd zijn die aan u crediteren.

 

U wilt nog een extra order plaatsen en die combineren met een bestaande order.

- Zorg dat u het ordernummer weet van uw eerste bestelling
- Bel ons tijdens openingstijden om uw eerste order te 'pauzeren'
- Plaats uw order online welke u wilt laten verzenden en toevoegen aan de eerste order
- Kies voor de levermethode 'afhalen in Rotterdam' in plaats van verzenden zodat u geen verzendkosten heeft.
- Voldoe de betaling als normaal. 
- Reageer met een antwoord op deze laatste orderbevestiging die u nu via mail heeft ontvangen.
- Geef in uw e-mail aan dat u 2 (of meer) orders wilt combineren naar 1 zending.
- Wij zullen dit zo spoedig mogelijk verwerken en indien hierdoor minder verzendkosten verschuldigd zijn die aan u crediteren.

 

Zelf een vraag stellen?
Vragen?